понеділок, 18 березня 2019 р.

Вірш про книги.

В Прислуцькій ПШБ тиждень юнацької та дитячої книги розпочався з приємної несподіванки. Вчитель математики, Ляшик Іван Олександрович, написав вірш про книги і подарував його нашій книгозбірні.
Користувачі нашої бібліотеки і я особисто дякуємо за такий прояв любові до книг. Побільше б таких прекрасних і талановитих читачів. Дякую!!
Книги
Книги мої вірні
Бачу в них відраду
У проблемах різних
Я знайду пораду.
У людських титанах,
Розумом багатих,
Щедрих великанів,
Працею завзятих.
Друзі мої вірні,
Ви - моя надія.
В світлому прозрінні,
Щоб здійснилась мрія.
Все знайти я можу,
Золота кладово,
І пораду гожу,
Милозвучне слово.
І братання чуле,
Віру у майбутнє
Та минуле наше,
Славне незабутнє.
Про тривоги зримі
Людства сьогодення
На сторінках книжних
Линуть одкровення.
© І.О. Ляшик с. Прислуч

Немає коментарів:

Дописати коментар